AQUESTA TONTERIA DE BLOG L'HE CREAT PER FER UNS COMENTARIS SOBRE LES MARQUES I LLETS DELS TETRABICS QUE EM VA REGALAR PER CELEBRAR ELS MEUS 35 ANYS. MOLTES GRÀCIES A TOTS ...AH i potser el que comença com una tonteria pren força

diumenge, 15 de juliol del 2007

LLET NOSTRA


LLET NOSTRA, com a llet no està mal, no hi ha massa diferencia de gust entre la semi i la sencera, peroo…. però tinc coses a dir:

Si tenim en compte que que és una marca relativament nova, que va sorgir de la de la unió de diferents, cooperatives lleteres, davant del malestar creat per leche pascual i els seus plans expansionistes. Doncs…. ha funcionat i ha tingut èxit. El català sensible i militant, “marejat” per 8 anys de govern del PP ja en tenia els ous plens, i qualsevol iniciativa funcionava (per exemple el burro català). Doncs ha tingut èxit com dèia i ara ténen un problema, que estan morint d’èxit, tenen beneficis per invertir, i un repte , fidelitzar una clientela, que es va desinflant, perquè el “mareig”, ja els va passant.

I com ho fan això de la fidelització:

  • Amb la marca : “llet nostra”, però es clar cal “acotar “ el terme “nostra”, i per tan a l’envàs hi ha simbols “catalans” però difulminadets: Un logo amb una bandera incompleta i una silueta de catalunya, integrada amb una vaca. Una imatge molt prudent com si encara calgués superar la “censura” . Penso que demosta una falta de valentia.
  • Amb l’esponsorizació, han aconseguit que a l’envas hi surti l’escut del barça, (el barça sempre ven, i també té una imatge de discreta catalanitat), El problema que no els arribaven els calers per al primer equip i s’han hagut de conformar amb la secció de Handbol . L’aficionat al handbol és un gran bebedor de llet, com tothom sap.
  • Les promocions, deuen funcionar, moltes marques en fan. Però es clar no podien fer una propoció de productes a l’estil “mundo deportivo”, havien de ser catalanes. Nem bé, … caps de setmana de turime rural perquè els nostres fills conegin el camp i les bestioles. Però també hi ha un problema, que de fet és que m’ha fet més mal d’ulls al mirar l’envas: ÉS QUE LA IMATGE GRÀFICA ESCOLLIDA ÉS MÉS ADEQUADA PER PROMOCIONAR HOLANDA .

En resum, canvieu de dissenyador, i no us menjeu tan la bola, assumiu que teniu un sostre, continueu fent un producte de qualitat i a viure ¡!!!!!!