AQUESTA TONTERIA DE BLOG L'HE CREAT PER FER UNS COMENTARIS SOBRE LES MARQUES I LLETS DELS TETRABICS QUE EM VA REGALAR PER CELEBRAR ELS MEUS 35 ANYS. MOLTES GRÀCIES A TOTS ...AH i potser el que comença com una tonteria pren força

dimarts, 7 d’agost del 2007

BON ÀREA.




Jo li posaria la vaca simpàtica, El dibuix es desenfadat simple, fa per un cartró de llet. Fa tant, que ni es molesten a posar “llet UHT” en un cos de lletra que destaqui “petitet, que la vaca ja és grossa”.

Com a tot producte de l’àrea de guissona té un bon equilibri qualitat preu. Per tant tenia bon gust, es podia veure, (de fet me les he begudes totes fins ara), potser una mica massa cremosa? no ho sé.

El disseny de la capsa com he dit abans m’agrada. Té la composició típica de colors de fons de Blau i de blanc amb el paisatge ved, però incorpora el carbassa i això és nou. Indica que la vaque és de la segarra, que trepitja rostoll i viu amb coberts d’uralita, i que segurament no mastega brots d’herba tendra humits per la rosada del pirineu, però què hi farem, al dibuix se la veu contenta. Deu ser perquè és una vaca Marxista que creu en les cooperatives i està acostumada a tallar carreteres quan els pagesos protesten.

M’agrada que m’ensenyi les mamelles roses.

2 comentaris:

la colla del ghetto ha dit...

Agraim la teva immediatesa informativa, però quan acabis amb les llets i comencis amb els orujos, si us plau, pren-te més temps.....

la colla del ghetto ha dit...

Osti Galli,
Ets un tio sorprenent. No defalleixis i continua fotent-li canya. Les iniciatives que surten del no res, són lloables i a voltes es converteixen en referències. Collonut!