AQUESTA TONTERIA DE BLOG L'HE CREAT PER FER UNS COMENTARIS SOBRE LES MARQUES I LLETS DELS TETRABICS QUE EM VA REGALAR PER CELEBRAR ELS MEUS 35 ANYS. MOLTES GRÀCIES A TOTS ...AH i potser el que comença com una tonteria pren força

dijous, 19 de juliol del 2007

LLET ATO


Aquest llet segons la "someliet" pepita caus "Té gust de Cacauet", jo l'he trobada equilibrada.
Ato, és una marca reconeguda.
" durant més de 35 anys a casa nostra seleccionada i envasada Catalunya" així genèricament, a ón ? ben bé no se sap, però si veiem que que la produeix la corporación Alimentaria Peñasanta S.A. (Vidreres) hi ha alguna cosa que grinyola, potser s'han venut la marca? no ho sé.

Si et fixes en la imatge de llet abocada que forma la silueta del principat, doncs bé continuem en la linea de la discreció, Catalunya però que no es vegui gaire, m'agrada més que la taca de vaca de "Llet Nostra".

El que farà vendre més llet es veu a primera vista, és la imatge del Ronaldinho suavitzada en forma de dibuix, i amb la samarreta del brasil perquè? el barça no suca? Ei!! ... que també sortejen Ipoods... Això del ipood va perdent glamour, el pots aconseguir amb 6 ampolles de llet


1 comentari:

Unknown ha dit...

tens raó amb el que dius, el que la fa vendre més és el ronaldinho, per això et va arribar a les mans...
de fet a mi no m'està del tot malament que surti amb la samarreta del brasil... t'imagines que surt amb la samarreta blanca... collonera que a més a més aniria de conjunt amb la llet... ai, ai, ai...