AQUESTA TONTERIA DE BLOG L'HE CREAT PER FER UNS COMENTARIS SOBRE LES MARQUES I LLETS DELS TETRABICS QUE EM VA REGALAR PER CELEBRAR ELS MEUS 35 ANYS. MOLTES GRÀCIES A TOTS ...AH i potser el que comença com una tonteria pren força

dilluns, 30 de juliol del 2007

LECHE PASQUAL

Algú sap que vol dir Uperisada?, A mí em sona a "operada", La simpatia que sento per aquesta llet és inversament proporcional al gust que té, però mira no sé que passa que hi ha coses que quan no entren no entren. I és que n'estic una mica fart que em vagin repetit, que una llet és molt bona, que ha guanyat molts premis, que és sinònim de qualitat, ho trobo una mica provincià, de... la provincia de Burgos. Es que el senyor Pasqual, no devia tenir padrins i s'ha hagut aplicar els elogis ell mateix. Tal com indica l'envàs "1a empresa homologada para vender sus productos a la unión europea", això té més pedigrie que que tenir la colecció sencera de la ISO: 9001, 9002, 9003, etc.

El senyor Pasqual té traça triant llet, no juga amb la procedència de les vaques, llet catalana o gallega o de Vic, si és pasqual és que és bona, per cert he descobert llegint l'envàs que: "La uperisación es el único proceso, que aplicado a una lleche de alta calidad, permite obtener un producto de larga vida, manteneirndo integros su sabor y valor nutritivo" Tan poc clar com les maniobres d'aquesta empresa dins del sector lleter.



,